文化差異

想寫很久了,但都沒有時間!

來到外國,最大的感想當然是文化差異啦!


我現在這個森林系有六十個學生。

只有我一個香港人。

還有五個中國人。

會說廣東話的只有我啦!

我每天都在跟老公說廣東話,跟加拿大同學說英語,跟中國同學說普通話,

頭腦很混亂!!!

有時候會說錯語言!跟加拿大同學說廣東話,跟中國同學說英語,跟老公三種語言都說  / _> \


另一種文化衝擊,就是學校有一個酒吧。

真的是酒吧!是Pub!

晚上可以跳舞的那種!

裡面還有桌球和樂隊表演台!

也有彩色射燈和那個會反射光的球

學校可能是想,反正學生們也是會去玩的啦,

那就讓他們在學校玩吧,比較安全之外還可以賺學生的錢  -_-

安大略省的合法喝酒年齡是19歲。

同學們也是很守規定的,不夠19就不進去。


還有一點,我除了是唯一一個香港人之外,

我還是全班最老的一個啦!!!

除了語言障礙,跟同學們還有代溝啦!

我比他們大了十年啦!!!

哎。跟同學是有一點點話題,

但甚麼明星那些當然不可能知道啦。

一來我沒有電視。

二來,加拿大,你們知道有甚麼明星嗎?

Justin Bieber?

還有呢?

我想不出來了。

電影也好像沒有甚麼是加拿大出的。

哎。

是有一些加拿大同學會說用中文說你好,不過不是廣東話。中文對他們來說,就只有普通話。

埋首讀書算了。

留言

  1. 哈哈,我都好記得條脷打晒交係幾咁囧
    唔清楚係唔係最老果個,但肯定係年紀最大o既percentile....講真,咁多年啦,都係唔多溝通到,然後加上自己o既年紀 T_T

    回覆刪除
    回覆
    1. 呀........加拿大人們睇唔出我大過佢地咁多係正常。
      但中國同學們都睇唔出呢 :D

      結果變成我成日同中國同學講:
      你們還很年輕,不要緊啦!:D

      全班對我來講都係細佬,呀妹 XD
      用大人的身份同佢地講野囉,
      佢地問我點樣可以認到植物,我咪話靠經驗
      冇計啦,我開始鍾意植物,睇植物書,認植物果陣,
      佢地都未出世 XD

      刪除
  2. 響外表年青呢樣野上面,我地應該感到自豪 :P
    你以咁o既外表,但係咁o既口吻同佢地講你同植物o既羈絆,我好好奇佢地心入面會感到何等怪異/有趣
    哈哈,我有好幾次響街上被警察懷疑我係逃學o既中學生...哥哥仔,我分分鐘老過你XDDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 呀.....佢地外表太成熟了,
      所以我成日唔記得左,我係大佢地好多。
      幾年前我地去買酒,個收銀都問我地拿車牌睇成年未 XD

      我地呢邊街上冇警察巡邏的呢。
      有都只係係車上,唔行的(或者係我冇見過)。

      外表年青.....我諗都係架啦!
      我又矮呢!
      我的加拿大同學,
      廿歲都未夠,笑起來已經有魚尾紋,額頭紋了。

      刪除
  3. 咁又係,你個邊叫d警察行黎行去咁巡邏都唔係好人道
    無錯,就係矮!我又矮又無身材,成隻馬騮咁,難怪咁多人以為我係細路 XDDDDD
    無辦法啦,白種人d皮膚係好容易衰老

    回覆刪除

張貼留言