最新近況

最近大家都發現我人間蒸發了  / _> \

因為真的很忙啊!

一星期要測一次植物辨認,

每次約廿種樹,記英文跟拉丁文。

然後才開學三星期,十月頭馬上要考試啦!

這是甚麼斯巴達時間表。

加上很多pre lab,lab report,寫文章,做植物標本。

一星期有一天的放學時間是夜晚十點。

另外有一天上學時間時下午一點半到兩點半。

只在中午上一個小時的課是想怎樣。

每天的上學時間是八點半。

然後十點下課,等到下午一點半或兩點半再上課,夜晚七點/七點半下課。

那麼多的時間啊!幹甚麼!

嗚啊!\[]/


留言

  1. 同你一樣,那個學期唔單止每個禮拜有quiz,仲有就係d地獄schedule /_\ 小心身體,估唔到你第一個學期就咁難捱...點解人地移民可以咁光彩,留學可以咁開心?:/

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我都開心的,係忙啫!
      但係我見我的同學仲係好悠閒,
      最緊張個係我。

      刪除
    2. 係啊,點解佢地仲可以去玩去工作?可能係我渣掛,被個schedule玩死而唔係由自己安排時間...
      你讀落應該會好d o既 :)

      刪除
    3. 我都相信係我太笨啦,
      所以先覺得功課排山倒海咁來!
      無計啦,
      我唔聰明,唯有勤力啦!

      刪除
  2. 響htc個陣我已經唔係話好醒o個幾個學生,黎到呢邊覺得自己更蠢,所以先至狂溫書再溫書,溫到天昏地暗精神錯亂 >"<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺,可能因為我係最老又最蠢果個學生,
      所以先要咁勤力!

      刪除
    2. 兩個又老又窮o既人一齊努力啦!!XD

      刪除
    3. 又老又窮又蠢又怕凍 XD

      刪除
  3. 你以上o既形容令我想起獨居長者 XDDDDD

    回覆刪除

張貼留言