即食麥皮 Instant Oatmeal

麥皮/燕麥片是健康食品,

既高纖,可以降膽固醇。(這裡這裡

而且很方便煮!只需微波就可!

非常適合做早餐。

行Walmart,看見即食麥皮有特價,$2 一盒。


買的時候沒有發現左下角寫著的 12 pouches,甚麼是pouches?



原來是獨立包裝!有12 袋!嘩,很神奇的包裝,未見過



撕開倒出來,很少啊!! (≧Д≦)



加水微波後的樣子。

實在太少了。有被騙的感覺。一點也不便宜。

包裝上整整一碗的麥皮呢........

下次找沒有獨立包裝的。這個不要再買了 (≧Д≦)

留言

  1. 回覆
    1. 欺騙純真少婦的感情 T.T

      刪除
    2. 喺香港出街食嘢食得多嘅人都有非常豐富被騙嘅經驗

      刪除
    3. 香港我都成日出街食野,但估唔到外國都是如此 T.T

      刪除
  2. 你並非第一個 ><
    曾經因為懶而買過, 又貴又難吃又不飽肚
    現在我都是buy in bulk或者買大大包那種
    這是我喜歡的牌子, 加拿大Walmart有售:
    http://www.walmart.ca/en/ip/bobs-red-mill-organic-old-fashioned-rolled-oats/6000105530675
    Old fashion oats是我最愛的類型, 因為可以做overnight oats~
    做法非常簡單, 用水或者奶浸泡一個晚上, 明天早上即可食用 :3

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦,我好似見過 :D
      等我下次試下先!
      但我呢間walmart好似冇musli賣,定我搵唔到呢 :o

      刪除
    2. 可能暫時未有 :P 你問o下職員~
      哈哈, 你好似愛上左呢隻食到嘴都長埋o既神奇食品 XD

      刪除

張貼留言