開始預習

好吧,說是預習,

其實我也不知要預習甚麼。(到底會有哪個香港人知道森林學讀甚麼。不會有吧  =_=  )

不過讀的主要是植物總沒錯吧?!


我有關植物的知識主要來自課外書。

小學中學的課程根本就不會教有關植物的東西。

所以...........

我不懂得植物學生字的英文!(´Д`)

中文是完全沒有問題!

所以.......第一步.......

先把所有東西都翻譯成英文吧。
 


我畫的圖看來也還可以。

不過就算畫得很糟也沒關係,反正是自己看的 ヽ(*゜∀゜*)ノ


這簿是在香港帶過來,自中學畢業後閒置到現在的單行簿。

現在覺得香港的物資真是豐富過頭了..........

留言

  1. 加油!雖然nomenclature 好完善,但係bio野始終都係出名多野記。希望你溫溫下會領悟到一套屬於自己o既秘笈 :D
    當你響外國生活過一頭半個月,就好想同香港親戚朋友講,唔好身在福中不知福啦 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我溫書呀,就係不停抄寫,
      抄多幾次就自動記得架啦 XD

      其實我真係覺得香港好好住....
      我唔係話加拿大唔好,
      但始終我唔係呢度人,錢都唔算係最大問題,
      而係我唔可能會覺得自己係加拿大人囉

      有時都好羨慕偽ABC呀,
      有d明明未出過國,都可以覺得自己係美國人,
      如果我都可以咁或者都可以催眠自己係加拿大人掛

      刪除
  2. 哈哈,我一邊溫一邊將d內容用自己o既白痴文字重寫,所以我d notes無人睇得明 XD
    我十六歲過黎,香港文化同生活方式陪左我十六年,社交圈子完全響香港。過到美國,咩都唔識,想了解多d新環境,又無朋友幫手。所以就係咁樣一直fit in唔到。正如你所講,我都唔係話討厭北美生活,只係骨子裡話我知,響呢度我只係為生活而生活,心靈上點都係有種莫名o既空虛。

    回覆刪除
    回覆
    1. 你後生來同我近三十來又唔同。
      我英文都冇你咁好啦。
      一係就再後生d,咁就比較無憂無慮。

      不過大人有度好,始終叫經過下風浪,
      認命(?)的能力比較好。

      刪除
  3. 嗯嗯,我細佬細我五年,佢已經好似半個ABC咁
    其實我d英文寫作好似無進步過x_x
    英文對你黎講應該唔係主要原因,一個人愈成熟就愈唔想變,所以改變生活方式令你覺得最迷惘
    XDDD 命係可以認,但係硬著頭皮認左,會唔會仲感受到真正o既快樂?(點解突然好似好哲學咁...:P)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁都OK ge,
      我覺得快樂要自己搵ge!
      我暫時搵下自己可以做乜,同應該做乜先囉。

      刪除
  4. 你一定得o既 ^o^ 我從唔記得咩係快樂然後再要慢慢搵返真正o既快樂,呢條路比較長 ^^''

    回覆刪除

張貼留言