急凍雜菜

除了薯仔外,有另一種便宜的食材,值得經常食用。

就是--急凍雜菜!

這裡是甚麼食材也可以急凍的國度。

在香港時很難想像會買急凍的蔬菜,明明街市有那麼多新鮮的蔬菜呀?!

不過在加拿大這種小鎮,超市是很遠的,每天都駕車去,浪費油又不環保。(油錢很貴。)

加上如果在冬天,冰封小鎮,出入不便,更加是要儲存大量糧食。

所以,急凍蔬菜是便宜方便好選擇!



有很多種類供選擇,這種是西蘭花+椰菜花+紅蘿蔔。

很大一包。2 kg的包裝。大約$3.5。

煮時甚至不需解凍,直接丟去煮就可。

非常好的纖維來源!ヽ(*゜∀゜*)ノ


這是no name出品,比較便宜。也有別的牌子,比較貴。

no name的急凍蔬菜比較多諸如西蘭花莖,椰菜花莖等,不過因為便宜就別計較啦!ヽ(*゜∀゜*)ノ

留言

  1. 驟眼望落以為係雜豆(青豆粟米紅蘿蔔)

    今晚我也找到平絕全港的美食——
    Poly舊can單餸飯,$13咋,晚飯喎!超開心~ XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 大學飯係平好多架 XD

      雜豆.....這裡也有。
      但我總覺得青豆的味道很可怕。

      刪除
  2. 呢包o野有營養過雜豆好多, 其實我都幾中意keep呢種雜菜響冰箱 :D
    講起大學飯, 如果學校有咩event而又有免費食物, 記得打包D返去
    我呢邊間學校好多人都唔客氣 XDDDD (順帶一提, 好多學生abuse部飲水機, 食水都照殺~!!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 水都要攞啦梗係,學費咁貴!
      濾水器條芯好貴架!

      刪除
  3. 我用呢個樽, 去到邊, 斟到邊, 點都好過瓶裝水: http://www.amazon.ca/NYKKOLA-Water-Bottle-Carry-18-5-Ounce/dp/B012FZ9E4A/ref=sr_1_7?ie=UTF8&qid=1440554376&sr=8-7&keywords=bobble+bottle

    呢個係瀘水芯: http://www.amazon.ca/NYKKOLA-Bottle-Replacement-Carbon-Filter/dp/B012FZ0FSO/ref=sr_1_11?ie=UTF8&qid=1440554376&sr=8-11&keywords=bobble+bottle

    哈哈, 特登用左加拿大Amazon查價 :P 唔知Walmart有無~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個係香港有 :o!

      係包裝成外國來佬高級潮人水樽賣的!

      刪除
  4. 香港真係咩都有,慘啦,我都好似脫左節o添 >< 我響amazon買左個,被搵笨 XDDDD

    回覆刪除

張貼留言