我的muffin們



因為買mixer 的時候送了一個圓形大蛋糕模,

所以之前一直都在做大蛋糕。

但大蛋糕實在不方便做,

蛋糕做起後又沒有那麼大個容器去放他,

只能把蛋糕切開後,分件放在玻璃飯盒內 (#´O`)

而且忌廉蛋糕吃得多,感覺也不太健康。

所以,就買了一個新的蛋糕模:

muffin/瑪芬模!



在這邊居住呢,廚具不怕多買呢 (´∀`)

因為出去吃東西很貴,如果去那些有侍應服務的餐廳的話,比起自己煮貴四到五倍左右。

像我這樣要每天煮一日三餐的話呢,買個新廚具,用幾天,已經省回來了 (´∀`)!

(我搬來幾個月了,一餐都沒有出去吃過。)

這個muffin模,計算過,只需要焗三次muffin,就已經回本了。

所以,買了是省錢的 ╮(╯∀╰)╭!

絕對不是我廚具購物狂的藉口啊 ╮(╯∀╰)╭!

事實上,我也沒有做購物狂的錢!所以,只會買最實用的東西!


好了,買了muffin模之後呢,第二日馬上就開始做了!

一做,嘩,好厲害,原來做法非常簡單,

而且很好味,每個muffin份量也很適中,

一個就可以做早餐/下午茶,剛剛好 (^v^)

又因為他沒有忌廉,相對不容易壞,室溫也能夠放幾天不壞!

口味多變,只需把材料換掉就可以!不會吃厭!

因為做起來太簡單了,不需要mixer,只需用普通的打蛋器做就可以!

由量材料開始計算,到攪拌好蛋糕糊,大概不用半小時 く(@Д@)!

好方便快捷的食物啊 く(@Д@)!

怪不得muffin在這邊這麼流行(要知道,北美人民是以追求方便快捷聞名的)!


因為太容易做了,一不小心就做上癮了,來看看我做了甚麼muffin (✿╹◡╹)


雙重朱古力muffin:


朱古力味的muffin,內有朱古力粒。很好吃!


藍莓muffin:



比起雙重朱古力muffin沒那麼邪惡,但也很好吃。


士多啤梨(草莓)muffin:



比起藍莓muffin酸一點點,很清新。


看,我已經做了三次muffin,那個模已經回本啦 ╮(╯∀╰)╭!

真的很容易做的。

下次就先寫這個的做法,大蛋糕我還未研究到完美,先擱置一下。

留言

  1. 原來你搬左屋嗎?(((゚Д゚;)))
    聽講外國係餐廳食要比20%tips( ×ω× )
    你既muffin個個都好好食咁呀,我都話鍾意睇你出食物post架啦( º﹃º )

    回覆刪除
    回覆
    1. 我畢左業之後,搬左去老公買果間屋丫嘛( ̄▼ ̄*)
      係呀, 要比tips的,只要係服務基本上都要比架啦,剪髮之類都要比的。
      呢個muffin 易整呀,我本身唔知佢咁易整,所以冇影製作過程相,
      我今日整多次就可以寫啦(ノ^∇^)

      刪除
  2. 新屋慣唔慣呀?好住嗎?
    而家畢左業,會唔會返香港玩下呀?
    你D muffin勁似出面賣個D><

    回覆刪除
    回覆
    1. 新屋好住,不過個鎮仲細過之前果個,連亞洲人開的雜貨店都冇了 =[]=
      我有諗過返香港返工添架,不過而家返香港冇野好玩,行都唔敢行,
      同埋唔肯定真係有工可以返 ༼⁰o⁰;༽?
      muffin 係好野來的,好易整 (^∀^)

      刪除

張貼留言